woensdag 1 mei 2013

Strandfoto's

LargeStrandfoto's, je vind ze leuk of je vind ze niet leuk zo is het en zo blijft het (tenminste dat denk ik dan). Ik vind ze echt heel erg mooi vooral met de juiste compositie achtergrond, alles. Zolang het plaatje maar compleet is vandaag laat ik jullie wat strandfoto's zien en jullie mogen vertellen wat jullie ervan vinden.
     





We beginnen met de eerste foto, dit is echt zo plaatje wat je vind in van die reisgidsen naar tropische bestemmingen, heerlijk hier kan je toch gewoon bij wegdromen tijdens je vakantie?
<3 | via Facebook

Oke eventjes serieus wie verlangt er nou niet naar de zomer? het idee dat je 6 weken lang (of langer zelfs) niet naar school,werk of wat dan ook hoeft gewoon geen verplichtingen!
Tumblr

Of dit dan lekker als je vrij hebt met al je vrienden naar het strand bbq, en een vuurtje erbij lekker toch?
8904_004d picture on VisualizeUs

Of heerlijk gewoon alleen in het water dortelen lekker rustig, ontspannen
Not Only Photos Set7

Maar dit is denk ik wel het allerbeste, met je vriend een dagje romantisch aan het strand doorbrengen en samen naar de zonsondergang kijken dat wil iedereen wel.
Not Only Photos Set7lovely pictures ∞ | via Tumblr

Ook naar dit soort plaatjes kan ik uren kijken, ik wil zeker zelf nog een keer met een paar vriendinnen naar het strand en foto's maken :)
Tumblrdude itLeap summer | Tumblr

Bron foto's weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten