zondag 19 mei 2013

BB like #2

Hey people,

Vandaag heb ik een nieuwe beautyblog like voor jullie, ik weet dat hij snel naar de vorige is maar ik wilde jullie toch snel kennis met deze blog laten maken want ik volg hem al best lang, en met deze blog is het begonnen, toen ik via fb op deze blog stuitte kon ik niet meer stoppen met beautyblogs lezen!
Zijn jullie al benieuwd wie het is? Ze heeft lang blond haar.....
SillySilSil.com
Sillysilsil! van Silja Wiebrands!
Ik heb alle artikelen bijna gelzen van haar blog en ben steeds verder terug gegaan in de geschiedenis gewoon omdat ik niet kon stoppen met lezen! Sillysilsil is zo leuke en spontane blog.
Silja heeft ook nog een supercute zoontje Noah, echt heel erg lief.
Silja
Silja schrijft over van alles en dat maakt haar blog zo leuk, er zijn leuke diy te vinden maar ook goede reviews en ze geeft altijd een eerlijke mening en dat maakt het gewoon leuk om te lezen.
Kijk snel op haar blog www.sillysilsil.nl

Bron: Sillysilsil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten